Idag är ingen vanlig dag...

I går hade Ericsson namnsdag. När jag ringde upp för att gratulera så var det tyvärr ingen som svarade. Inte på hela dagen. Till slut kastade jag min telefon bara för det. Det har hjälpt måttligt måste jag erkänna.

Idag är det de kriminella som har namnsdag. Det är alltså huvudsakligen de som heter Sonny, Conny, Johnny, Tommy och Ronny som vi ska gratulera idag. I all blygsamhet nämner jag inga namn på B. Comprende? (Men för vidare info om postgironummer, kontakta mig genom kommentar)  

Denna dag alltså: Stjäl en ros o gratulera en bov.

Eller kyss en tjuv.

Kommentarer
Postat av: Chiman

Varför inte nämna B

2009-01-22 @ 11:28:46
Postat av: Andreas

Av blygsamhet. Vill du ha pg:nr? Eller är det en mixer du har i åtanke?

2009-01-22 @ 13:03:58
Postat av: Chiman

Jag förstod det, blygsamhet. En mixer kan du köpa till Lorin, mycket uppskattat av kurder!

2009-01-22 @ 15:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0