Riden av maran

Jag hade en hemsk mardröm. Den handlade om hur jag låg o myste med min fru på en härlig fäll framför öppna spisen. Karin drack knorrs grönsakssoppa o jag sippade rött vin direkt ur kruset. Jag höll på att kyssa henne bakom öronen, i nacken, när jag fick syn på något o insåg vad vi låg på.



Då spelades det upp som en dröm i drömmen. I ett Van Goghskt rus hade jag fått en snilleblixt om hur jag skulle vinna min frus hjärta. Den där fällen från reklamen o filmerna förr i tiden. Som i trans gick jag sen o...

Nej, jag vill inte skriva om det. Men jag misstänker att drömmen hade något med gårdagens melodifestival att göra. Jag drömmer ofta hemskt natten efter en deltävling.

Kommentarer
Postat av: eastbeauty

eller så har det med din räddsla att förlora Nalle att göra?

2009-03-08 @ 22:31:13
URL: http://eastbeauty.blogg.se/
Postat av: Andreas

Det kanske kan vara så enkelt! Det är freudianen i mig som ständigt skyller mitt lidande på melodifestivalen, men visst finns det mer i livet att vara rädd för!

2009-03-09 @ 13:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0