Utanför mitt fönster

Idag kom våren hit på allvar. Vi lunchade utomhus för första gången i år. Dupontarna/Bronetterna Anna o Emma gnällde en del eftersom det ligger i deras natur att klä sig lite tunnare o lite mindre än vanligt folk. Annars var det idel leenden o superlativer från folk.

Dagens bästa var ju att det fanns plats åt alla. Dagens tråkigaste att det var mindre folk än platser. Det kommer att fortsätta så! Härligt därför att citronfjärilarna gör mig sällskap. Fjärilar lockas alltid av mig o kommer för att sitta en stund på mig o bara njuta. Jag är övertygad om att de tror att jag är en fjärilshona...

...fångad i en snart medelålders, vagt överviktig o i övrigt opretantiös kropp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0