Dylan, ditt gamla ex

Den 28 mars rullar jag o mina kära in i staden där man möts av banderollen "Välkommen till fel kommun". Vi åker dit för att se Bob Dylan spela. Jag ser verkligen fram emot upplevelsen, såklart. Det är inte min första Dylankonsert, men jag är mycket upphetsad inför den trots det. Lite som att ligga med sin fru, typ.

Idag annonseras ytterligare en koncert med Dylan i anknytning till de tre som bokats in sedan tidigare. Denna extrakonsert är inlagd på lilla mysiga Berns. Det hade varit jättekul att vara där o se mannen på lite närmare håll. Men det kommer jag inte kunna vara. Det är inte hela världen, såklart. Mer som att någon ligger med ens gamla flickvän, typ.

I don´t mind, jag har ju vad jag vill ha, men trevligt för den som är där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0